Продавець Lite Company розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
267 відгуків
Новинки вже на сайті 🔥Переглянути

Шановні користувачі! На даний момент компанія Lite не може швидко опрацювати відповіді на ваші запити. За графіком роботи відсутній оператор, але будьте впевнені, що ми звяжемось з Вами якомога швидше.

13 порад, як відкрити свою кав'ярню!

Якщо ви схожі на мене, ви починаєте кожен день з чашки кави.

За оцінками експертів, у всьому світі люди п'ють близько 2,5 мільярдів чашок кави в день. Не дивно, що індустрія процвітає. За прогнозами, продажі на ринку готових напоїв, включаючи кав'ярні, зростуть на 67 відсотків у період між 2017 і 2022 роками. Якщо ви думаєте про те, щоб об'єднати свою любов до кави з підприємницьким духом, кращого часу для відкриття немає. кав'ярня.

Джек Вілсон, власник Radio Coffee and Beer в Остіні, штат Техас, і Марк Ренсон, власник Ambition Bistro в Schenectady, штат Нью-Йорк, відійшли від пивоваріння і стали пропонувати ці поради потенційним власникам.

1. Напишіть солідний бізнес-план

Одним з перших серйозних кроків, які ви зробите для запуску своєї кав'ярні, є написання бізнес-плану. Цей документ роз'яснює:

  • Який ваш бізнес і кому він служить
  • Як це буде вигідно
  • Ваш цільовий ринок (демографія основного клієнта)
  • Ваші конкуренти
  • Прогнози продажів і виручки
  • Віхи і цілі

Підтримуйте свій бізнес-план

Перед тим, як приступити до створення традиційного бізнес-плану з повною формою, ми рекомендуємо створити односторінковий крок. Це дозволить вам швидко підтвердити свою бізнес-ідею та отримати чітке уявлення про те, хто є вашим ринком, як ви збираєтеся їх досягти і як ви збираєтеся відрізняти себе від своїх конкурентів. Чи ви Будете обслуговувати виключно заливки? Чи ви Будете служити поєднання кави і чаю? Увімкніть ви випічку в своє меню?

Ця одностраничная подача також називається Lean Plan. Це більш швидкий і ефективний спосіб планування вашого бізнесу.

Перегляньте наші безкоштовні зразки бізнес-планів кафе

Ви також можете звернутися до наших шаблонів бізнес-плану для керівництва. Вони безкоштовні, і ви можете завантажити і вийти з них в документах Word. Незалежно від того, чи починаєте ви невелике кафе та інтернет-кафе або кафе-бістро, є шаблон бізнес-плану - зразок бізнес-плану - для задоволення потреб вашої кав'ярні.

Бізнес-план кавового кіоску  

Дізнайтеся, як The Daily Perc відкрила мобільні і мобільні кафе, що пропонують кавові напої та інші напої, для їх цільового ринку: щоденних пасажирів і постійних споживачів.

Бізнес-план кав'ярні  

Цей зразок бізнес-плану описує, як Dark Roast Java привернула різноманітну клієнтуру своїм середземноморським художнім декором зі скла.

Інтернет-кафе Бізнес план  

Інтернет-кафе JavaNet на момент написання цієї статті було істинним примарним зразком бізнес-плану, і кількість кафе з такою ж ідеєю підтверджує, що ця ідея випередила свій час. Бути натхненним.

Кафе Бістро Кав'ярня Бізнес План  

Приклад бізнес-плану Cafe Watertower Cafe описує, як кафе зарекомендувало себе як «місце призначення» для багатьох мешканців великої столиці Атланти, а також для численних відвідувачів за містом, надаючи недорогу якісну їжу, каву продукти і розваги.

Coffee Roaster Бізнес план  

Beanisimo Coffee - це стартап-кавник в Салем, штат Орегон. Засновник компанії Френк Джонс прагне привнести італійські традиції і рецепти старого світу, щоб задовольнити потреби ринку кави преміум-класу. Його цільовий ринок - кав'ярні, ресторани і продуктові магазини.

Ключем до того, щоб зробити приблизний бізнес-план корисним, є час, щоб змінити його так, щоб він підходив для вашого бізнесу. Велика вигода від створення бізнес-плану полягає в процесі продумування кожної частини плану. Не впевнені, що вам потрібен план? Перевірте цю статтю про причини наявності бізнес-плану .
 

2. Знайдіть час, щоб знайти правильне місце

Щоб бути успішним, вам потрібно правильне місце для вашої кав'ярні. Ви, ймовірно, хочете що-то в центрі міста, місце, де люди вже збираються або проходять пішки, і місце, яке сприяє вашому зору. Джек Вілсон, власник Radio Coffee and Beer, попереджає, що знайти це місце мрії не відбудеться відразу.

Його команда обшукувала місто за містом, розшукуючи кожне місце, навіть заходячи так далеко, що вважала рух пішоходів. Він шукав колишнє ресторанне простір, тому йому не довелося переробляти все з нуля. Нарешті, одного разу, коли він впустив ключі на тротуарі, він помітив маленьку табличку «на продаж» в колишньому вікні таверни. Після кількох місяців пошуків він знайшов своє місце.

3. Створіть план поверху

Твердий план поверху життєво важливий для кафе. Ви хочете, щоб у клієнтів простір для формування лінії, у співробітників - матеріали, які їм потрібні, щоб швидко приготувати каву, і зручна зона відпочинку. Вілсон каже, що на створення хорошого плану поверху потрібен деякий час.

«Проаналізуйте кожен сценарій, про який ви тільки можете подумати», - говорить він. «Якщо ви робите кави, що має бути поруч з вами? Якщо ви клієнт, що ви хочете в зоні відпочинку? Візуалізуйте все, що можете, і почніть записувати ці ідеї на папері ».

13 порад, як відкрити успішну кав'ярню

Демо план поверху через RoomSketcher.

Створіть план свого кафе онлайн

Ось кілька безкоштовних веб-сайтів, які ви можете використовувати, щоб почати процес планування. Після того, як ви намалювали початковий ескіз на папері, чому б не отримати його онлайн і пограти?

Autodesk Homestyler (безкоштовно): Це, напевно, мій улюблений з усіх. Ви можете почати проектування своєї статі з нуля або вибрати з галереї дизайнів, а потім персоналізувати, щоб привнести в образ свій власний вигляд. Насправді, є навіть можливість поекспериментувати з реальними продуктами і брендами. Коли ви закінчите, поділіться своїм дизайном з друзями. Вони зможуть побачити це в 3D!

Floorplanner: Це програмне забезпечення неймовірно проста у використанні, з безліччю перетягуємо меблів та інших предметів, щоб ваш дизайн виглядав добре. Це чистий і простий у використанні і відображає ваш план в 2D і 3D. Це може навіть бути надруковано!

Gliffy: я включив Gliffy в цей список, тому що це добре відоме додаток для створення діаграм і блок-схем. Якщо ви використовували раніше для якої-небудь з цих речей, ви можете спробувати, зрештою, крива навчання не буде занадто крутий. Поки ви в цьому, ви можете навіть побудувати свій SWOT-аналіз.

4. Найміть бухгалтера

Один з кращих порад, які Вілсон каже, що він може запропонувати новому власнику кафе - передати свої книги бухгалтеру. Крім того, що ви витрачаєте дорогоцінний час поза бізнесу, наявність експерта з цифр працює на вашу користь.

«Ти не будеш так жорстокий до себе, як іноді може знадобитися», - говорить Вілсон. «Крім того, ви будете робити припущення, що бухгалтер не зробить».

Насправді, ваш бухгалтер насправді ваш консультант малого бізнесу. Переконайтеся, що ви знайдете когось, хто вірить у вас і може допомогти в досягненні ваших ділових цілей.

5. Отримати місцеву допомогу для фінансування

Знайти стартові кошти для кафе може бути складно. Ренсон пропонує поговорити з друзями та родиною про інвестиції у вашу кав'ярню в першу чергу. Уявіть їм солідний бізнес-план і попросіть їх інвестувати у ваш бізнес.

Якщо фінансування через вашу сім'ю неможливо, або якщо вам потрібно більше грошей, ніж може надати ваша сім'я, Ренсон пропонує вивчити варіанти місцевої позики. У деяких випадках міста пропонують програми допомоги бізнесу для компенсації витрат. Розгляньте кредит, підтримуваний SBA, а також подивіться, чи є варіант місцевим банком або кредитною спілкою. Майте на увазі, що будь-який банківський кредит зажадає від вас доказів того, що у вашому бізнесі вже є деякі переваги. Вони хочуть знати, що ви розумний ризик. Так що, якщо ви ще не приступили до роботи, є інші варіанти для запуску вашого бізнесу, які ви могли б розглянути.

6. Заощаджуйте гроші на свої витрати

Крім початкових витрат, не забувайте, що весь ваш час і сили будуть витрачені на ваш новий бізнес, бізнес, що потенційно не буде прибутковим протягом приблизно шести місяців, навіть якщо ви відразу почнете приносити дохід.

Отже, плануйте заздалегідь. Ренсон пропонує упевнитися, що ви виділіть достатньо грошей, щоб покрити свої особисті витрати протягом як мінімум шести місяців. Вирішіть, чи можна запустити вашу кав'ярню, поки ви працюєте на іншій роботі або на додатковому концерті .

Ви також захочете зрозуміти концепцію руху грошових коштів, особливо якщо врахувати, що більше половини підприємств, які зазнають невдачі, отримують прибуток на папері, коли вони падають, у них просто немає готівки для оплати рахунків.

7. Магазин навколо

Коли ви знаходитесь на стадії планування і фінансування і опрацьовує свої фінанси, зберігайте список або таблицю всіх витрат на запуск, які ви переглядаєте, щоб ви могли порівняти ціни.

Перед покупкою постарайтеся отримати як мінімум дві цінові цитати для кожного предмета, щоб не втрачати гроші на основах. Використовувати Інтернет в своїх інтересах та шукайте найкращі ціни на все, від зручних крісел до еспрессо-машин.

8. Мережа ваше серце

Гаряче місце розташування і приготування чудової кави тільки допоможуть вам. За словами Ренсона, вам потрібно підключитися до мережі, щоб підтримувати зв'язок з регіоном і залучити більше клієнтів. Приєднуйтесь до місцевої торговельної палати, бізнес-асоціації або партнеру місцевої благодійної організації. Бути видимим у вашому місцевому співтоваристві.

9. Почніть маркетинг, перш ніж відкрити

Якщо ви починаєте маркетинг в день відкриття, ви вже позаду. У день відкриття ви хочете, щоб люди приходили в захват. Насправді вам потрібно почати маркетинг за кілька місяців до відкриття.

Доступні варіанти маркетингу для розгляду:

  • Принесіть безкоштовний кави місцевому бізнесу з допомогою флаєра, який рекламує ваш вернісаж.
  • Створіть свою присутність у соціальних мережах і попросіть аудиторію поділитися своїми публікаціями.
  • Перед відкриттям роздайте зразки спеціального кави на кількох місцевих заходах.
  • Проведіть невелику пряму поштову кампанію, яка розсилає купони місцевим жителям або підприємствам.
  • Зателефонуйте всім, включаючи засоби масової інформації, щоб розповісти їм про свої плани відкрити магазин.

13 порад, як відкрити успішну кав'ярню

Зображення по радіо каву і пиво .

10. Не просто зосередьтеся на інтер'єрі будинку

Звичайно, ви будете звертати увагу на кожну дрібницю вашого магазину, від того, які картини можна повісити на стіну, до системи POS, яку ви будете використовувати, але Вілсон каже, що ви не повинні нехтувати зовнішнім виглядом вашого магазину.

«Зверніть увагу на ландшафт, вивіски і зовнішній вигляд, тому що це перше, що бачать люди», - говорить Вілсон. Деякі люди вирішують, чи варто входити, грунтуючись на їх першому враженні від будівлі, тому зробіть так, щоб вона враховувалася.

Плюс, надавши новий вигляд будівлі, ви почнете створювати шум у співтоваристві. Люди почнуть задаватися питанням, хто створює там магазин? Будь-яка дрібниця, яку ви можете зробити, щоб привернути увагу до вашої кав'ярні, може служити маркетинговим інструментом.

11. Позитивно ставитеся

Як і в будь-якому бізнесі, ви зіткнетеся з труднощами, щоб відкрити свій магазин. Ренсон каже, що зберігати позитивний настрій, коли справи йдуть не так, як треба, просто необхідно.

Підроблені, якщо потрібно. Якщо ви звикнете зберігати оптимістичний настрій, навіть якщо це не зовсім щиро, ви в кінцевому підсумку навчитеся зберігати оптимізм.

12. Наймайте повільно

Вам потрібна допомога у веденні реєстру, очікуванні клієнтів і приготуванні напоїв, але не наймайте занадто багато людей занадто швидко. Ренсон пропонує найняти декількох друзів або сусідів, які добровільно допоможуть вам протягом перших декількох тижнів. Потихеньку доводьте до співробітників.

Наймання довіреної персоналу може бути складним. Незалежно від того, наскільки добре хтось робить на співбесіді, ви не знаєте, наскільки добре він чи вона підходить, поки вони не на підлозі. Уважно стежте за реєстром, пропонує Ренсон, і не бійтеся відпускати людей, якщо вони шкодять бізнесу.

13. Бути вимогливим

Можна встановлювати високі стандарти для своїх співробітників, робочого процесу і робочого простору. Це не означає, що ви повинні керувати своїми співробітниками на мікрорівні, каже Вілсон. Ця стаття, більшою мірою орієнтована на кавовий кіоск, ніж на магазин з продажу цеглин і розчинів, пропонує кілька корисних порад про те, як навчити свій персонал . Їх здатність швидко робити хороші кавові напої буде впливати на лояльність і задоволеність клієнтів.

Створення незалежного кафе - важка робота, але для таких власників, як Ренсон, володіння бізнесом кафе - це все одно що жити мрією.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner