Продавець Lite Company розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
276 відгуків
Новинки вже на сайті 🔥Переглянути

Шановні користувачі! На даний момент компанія Lite не може швидко опрацювати відповіді на ваші запити. За графіком роботи відсутній оператор, але будьте впевнені, що ми звяжемось з Вами якомога швидше.

"Історія створення компанії Lite. Частина-1"

 

 

Не секрет, що за кожною компанією стоїть історія їх засновників і менеджерів, їх перемоги та невдачі, мрії та зроблені кроки в напрямку їх досягнення.

Щоб краще зрозуміти, що приховується за лаштунками компанії "Lite", ми підготували розповідь про шлях становлення.

 

 

 

 

 

На старті: 2017-2018 роки

Як і більшість інших стартапів, наша компанія створювалася ентузіастом.

Саме у 2017 році зародилася ідея створення нових, якісних, а головне - дерев'яних меблів, яких так бракувало на українському ринку.

Тоді ж було вирішено створити сайт та інстаграм сторінку під назвою "Domrom", проте власного виробництва у нас не було.

Ми співпрацювали із більш ніж 10 виробництвами, однак були у пошуках єдиного стабільного виробника.

Стабільний початок: 2019 рік 

У 2019 році ми знайшли оптимального виробника із досвідом роботи більше 10 років, тоді ми спробували налаштувати продажі нашої дизайнерської колекції "Орео”, дерев'яних стільниць та індивідуальних меблів. 

Розквіт виробництва: 2020 рік

На початку 2020 року виробництво складалося з 2-ох цехів, проте цього було не достатньо для забезпечення потреб компанії.

Адже зростаючі масштаби компанії та конкуренція стали викликами, подолання яких потребувало важливих рішень.

Тому ми реалізували проєкт по реконструкції та розширенні виробництва, щоб ще якісніше виготовляти меблі. 

Динамічний розвиток: 2021 рік

Саме 2021 став роком підвищення ефективності процесів виробництва, використання інноваційних рішень, поліпшення існуючих і запуск нових продуктів - розроблено дизайнерські колекції "Хюгге" та "Моне".

Цього року ми збільшили об'єми виробництва на 250% відносно попереднього року.

Переломний момент: 2022 рік

Як і усі українці, ми перспективно розпочали 2022 рік і в нас були чудові плани і тут війна…

 

Продовження нашої історії в наступних публікаціях. Дайте знати, якщо цікава така тема!

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner